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Future you nimmt die Zukunft
in die Hand.

Customer Service Rep. Health Care (w/m/d)

Vollzeit Standort: Gießen, Deutschland
Job-ID R23001673

Entdecke deine nächste Karrierechance bei einem der größten Logistikdienstleister der Welt. Stelle dir die Vielzahl an Möglichkeiten vor, etwas zu bewegen und werde Teil eines großartigen Teams aus ganz unterschiedlichen Kulturen. Bei uns arbeitest du mit talentierten Kolleginnen und Kollegen, die dir dabei helfen, jeden Tag über dich hinauszuwachsen. Wir wissen, was nötig ist, um UPS in die Zukunft zu führen: Menschen mit einer einzigartigen Kombination aus Können und Leidenschaft. Wenn du die Eigenschaften und die Motivation besitzt, dich selbst oder dein Team zu führen, findest du bei uns den Job, der zu dir passt. Bei UPS erhältst du die Möglichkeit, deine Fähigkeiten unter Beweis zu stellen und deine Karriere auf ein neues Level zu bringen.

Tätigkeitsbeschreibung:

This position provides customer service, inputs and investigates cases, fields calls, and monitors the process of solving the customer's case. He/She documents incoming information regarding the customer's concern and investigates all evidence until the case is completed.

What do we expect of you?

  • Education: a Bachelor’s degree in Logistics, Supply Chain or Business Engineering;

  • Experience: Preferably at least some years proven track record in transportation and financial structures;

  • Excellent working knowledge of Microsoft Excel, Access, PowerPoint. Any experience with a WMS or TMS systems is a plus;

  • Expertise on project analysis;

  • Expertise on Pharma logistics or medical knowledge minimum of one Year

  • Fluent in English and German .

What you’ll get

  • Competitive salary
  • Excellent benefits package including, company pension, holiday pay,
  • Excellent career and advancement opportunities thanks to our ‘promotion from within policy’

About UPS

Founded in 1907 as a messenger company in the United States, UPS has grown into a multi-billion-dollar corporation by clearly focusing on the goal of enabling commerce around the globe. Today, UPS is a global company with one of the most recognized and admired brands in the world. We have become the world's largest package delivery company and a leading global provider of specialized transportation and logistics services. Every day, we manage the flow of goods, funds, and information in more than 200 countries and territories worldwide. 

How we recruit

At UPS, we treat people fairly. We select, recruit, train, promote, and compensate based on merit, experience, and other work-related criteria. We do not discriminate against any applicant based on age, race, religion, sex, disability, sexual orientation, or gender identity.


Ready and excited for this challenge? Apply now for this position at UPS!


Art der Anstellung:

Unbefristet


UPS hat sich verpflichtet, einen Arbeitsplatz zu schaffen, der frei von Diskriminierung, Belästigung und Vergeltungsmaßnahmen ist.

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